niedziela, 13 grudnia 2015

Boze Narodzenie

Kolorystyka,dekoracje,pomysly


Czy Wam tez samo zastanawianie sie nad doborem dekoracji zabiera tyle czasu co mnie? Ja pod tym wzgledem jestem okropna i ostatnio spedzilam lacznie 7 godzin w sklepie z ozdobami i wyposazeniem do domu.Oferta jest bardzo bogata,ze ciezko zdecydowac sie na jakas kolorystyke oraz styl.Jak widzicie na zdjeciu powyzej,nie moglam sie zdecydowac na srebro czy zloto ,wiec mam obydwa swieczniki i super do siebie pasuja,a jak wiadomo zloto i srebro sie gryzie-ponoc.
Wracajac do kolorystyki,to oczywiscie wszystko zalezy od wystroju mieszkania,ale za pomoca kilku dodatków tj zaslony,poduszki,dywan mozna szybko zmienic atmosfere w domu.Wedlug mnie najbardziej swiateczne elementy bozonarodzeniowego wystroju sa w kolorze czerwonym.Zielone galazki choinki,na której sa zawieszone naturalne szyszki,czerwone kokardy,rurki cynamonu,jutowe zawieszki,wiklinowe gwiazdki,suszone plastry cytryny...na kominku czerwone skarpety i pieknie nakryty stól.


I choc ciezko bylo,to w tym roku zdecydowalam sie na dekoracje w kolorach bardziej stonowanych,czyli szarosci,srebro,zlto,biel.Nie zabraknie oczywiscie moich szyszek,które w tym roku zrobilam ze zlotymi kokardkami.


W tamtym roku zrobilam wiele roznokolorowych takich szyszkowych zestawów oraz kilka wianków,które mialy wziecie.Zostalo mi tylko kilka,które powiesilam na wlasnym drzewku.


A Wy w jakie kolory sie bawicie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz