niedziela, 26 czerwca 2016

Stylizacja mebli - Stolik shabby chic

Stolik shabby chic

Mój pierwszy projekt z farba kredowa Annie Sloan i mój pierwszy filmik o malowaniu mebli.Stolik znalazlam przez internet.Na miejscu zobaczylam,ze jedynie nogi sa z solidnego drewna,blat zas to mocno lakierowana plyta,która nie za bardzo mi sie podobala.Stolik w ogóle nie pasowal do mojego wnetrza.Prawdopodobnie z lat osiedziemdziesiatych,sadzac po wystroju calego domu, z którego pochodzil.Calosc pomalowalam farba kredowa chalk paint,bez wczesniejszego scierania lakieru.Zrobilam drobne przecierki papierem sciernym,a nastepnie farbe pokrylam bezbarwnym woskiem tej samej marki.Gdzie niegdzie zrobilam postarzenia ciemnym woskiem.

                                                                     przed


                                                                      po

Filmik z realizacji znajdziecie tutaj:



Na mojej stronie na facebook znajdziecie wiecej metamorfoz https://www.facebook.com/kamahome.garden/

a na You Tube duzo ciekawych filmików krok po kroku https://www.youtube.com/user/kamahomeandgarden

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz